söndag, augusti 11, 2013

Sommarjobbet är slut


Sista långhelg på sommarjobb avklarat, men jobbar igen om två veckor samt en långhelg efter det :-) men nu hoppar jag bara in extra mellan studierna som jag tar upp igen i början på september efter ett långt uppehåll för sommarlov. Hoppas på att få minst 6 arbetspass i månaden men bör ej va något problem. Är nu själv med barnen till fredag och imorgon är inez med mig och Max på förskolan, fritids har stängt så hon får haka på mig att uträtta lite ärenden.
Inez har nya byxor från HM och nya glittriga skor från samma ställe, Max har ärvda kläder min vill gärna toka framför kameran.

1 kommentar:

  1. Jag har ju sett att du oxå "sommarjobbat" precis som jag, men vart jobbar du när du sommarjobbar? Och vad är det pluggar (du har säkert sagt/skrivit det någon gång men jag är så glömsk). Kram

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin