torsdag, augusti 08, 2013

Stödstrumpor

Jag ska få hem ett par stödstrumpor från Butik21, dessa ska jag testa och skriva en utvärdering om till dem. Kommer säkerligen publicera utvärderingen här i bloggen =)

Här hittar ni Butik21 på facebook.


"Den är snyggt rosarutig och har kompressionsklass 1. Den kommer smyglanseras i augusti och är tänkt för höst och vinter så den ärnågot varm."

Foto: Utlottning - prova en helt ny färgglad stödstrumpa! 

Vill du prova en ny stödstrumpa från Swedish Supporters? Den är snyggt rosarutig och har kompressionsklass 1. Den kommer smyglanseras i augusti och är tänkt för höst och vinter så den är något varm. 

Nu lottar vi ut fem stycken, gilla den här posten och maila oss på info@butik21.com för din chans att få en gratisstrumpa. Ange skostorlek och ankelmått (samt adress såklart) 

Det enda vi vill är att du skriver till oss berättar vad du tycker om strumpan när du använt den några gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin