fredag, september 06, 2013

Beställt lite roligt- och blir det New York....?

Igår beställde jag en kjol från HM samt lite underkläder till barnen, till mig blev det även en tröja och ett par leggings. Sedan beställde jag från Yves Rocher lite roligt, det blev ögonkräm, deo och olika tvålar. Älskar deras billiga tvålar i lagom stora förpackningar! Ska nog lägga undan en eller två till Inez i julklapp, hon gillar ju sånt där. Ser fram emot att sakerna kommer och jag har drabbats av någon form av shopping-begär...

Har kollat flygresor till New York till april, och det är skrämmande billigt. För 7500:- åker vi två vuxna tur och retur till drömmarnas stad sedan bara hotell och shopping på det, så ja det rusar ju iväg och som en av oss här hemma roar sig med studier på högskola och csn-bidrag som inkomst får vi nog lägga NY planerna åt sidan... MEN! Jag kollade resa till typ Turkiet eller Gran Canaria på påsklovet och det går på ca 20000 utan mat för familjen... men ja det får vi nog oxå lägga åt sidan ett tag...

[frihetsgudinnan%255B5%255D.jpg]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin