fredag, september 20, 2013

Elodie Details 26/9-13!

Ett datum att skriva upp för alla Elodie Details-fantaster är 26/9-2013! Då är de med i kampanj hos Campadre och det är inget du vill missa!
Elodie Details säljer tillbehör för barn, som napphållare, filtar och åkpåsar- allt i grymt fin design! Här har vi kommit över det stadiet och behöver inte riktigt de här produkterna, men det är roligt att kika på... =)








Även Hagström, Pilgrim och Björn Borg dyker snart upp hos Campadre, så bli medlem NU, tryck HÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin