tisdag, september 24, 2013

En full vecka

Alltså inte full som i full med massor av alkohol. Nej, fullspäckat schema! Igår jobbade jag och på kvällen va jag på visning av Pomp De Lux barnkläder, och det blev några plagg köpta såklart :-) idag är jag i skolan, imorn jobba, på torsdag skola eller städa och på fredag blir det jobba igen. Ser fram emot en ledig helg. Måste se till att jag får lite pass i oktober också. Jobbar ju bara inom vården nu, men fem olika förskolor ville boka mig igår.. Så finns inget jobb i vården har jag alltid förskolor att tacka ja till. Hoppas på att jag inte jobbat för mycket nu och måste betala tillbaka på CSN, känns som jag har noll koll på dem just nu. Ha en bra dag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin