måndag, september 16, 2013

kanske Grekland....?

Vi har sagt att vi ska åka utomlands vartannat år och efter Mallorca i två veckor kände vi oss ganska mätta på utomlandsresor. Men nu börjar suget komma och vi vill gärna ha en vecka med garanterad sol... Det blir eventuellt Grekland, kanske Kreta eller Korfu, en vecka runt midsommar.
Tänkte att vi då bokar ett lägenhetshotell med själhushåll, och inte bokar mat på hotellet. Frukost och lunch äter vi "hemma" och vi kan gå ut och äta nån gång, annars i lugn och ro "hemma". Har kollat lite och resorna ligger på runt 20.000:- så det är helt okej.

Hoppas på att vi kommer överens och bokar =)


bildkälla

1 kommentar:

  1. minst en vecka garanterad sol så resonerar jag med kram Diana

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin