fredag, september 13, 2013

Lite jobb ,taco och leverans

Jobbade idag från 7-14, igår jobbade jag kväll och va hemma vid 21.30. Kunde verkligen inte somna, mycket pga en händelse på jobbet. Sånt som händer när man jobbar med äldre, livet har sin gång om man säger så... Men ändå va jag rätt pigg idag och jobbade på. När jag slutade åkte jag till Ica och hämtade ett paket medl ite produkter jag beställde från Yves Rocher.
Fick en premie, hemlig produkt. Blev grymt nöjd då jag fick ett nattserum för ansikte, något jag verkligen behövde. Och denna ska va bra enligt recensioner jag läst. Fick även hem duschkrämer, ögonkräm och deodorant.
Nu blir det snart taco här, va evigheter sedan! Ska bli så gott! Och jag har en ledig helg framför mig, sedan jobb måndag och tisdag och ska skriva klart en tenta i nästa vecka!
Ha en mysig fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin