tisdag, september 10, 2013

Morgonstund på tåget

Saknar kaffe... Min kaffetermos ligger kvar i skolan, slarviga jag. Men det är skönt med lugn och ro på tåget, jag gillar det! Hinner tänka igenom veckan och middagar och andra måsten, ibland hinns lite plugg med. Johan lämnade Inez imorse och jag lämnade Max, idag hade vi hela 15 grader på morgonen mot gårdagens knappa 5.... Max är numera utan blöja på dagarna, helt och hållet hans eget beslut! Det går rätt bra, ibland en eller två påsar med kissiga kläder som följer med hem från förskolan. Vi testade att han skulle sova utan då han ibland vaknar torr... Men det skjuter vi på till nästa sommar tror jag allt :-) idag blir det grupparbete i skolan vilket jag tror betyder halvdag och imorn åker jag till min fältskola för lite fotodokumentation så det blir en tidig dag hem, rätt skönt då jag jobbar torsdag och fredag :-) ha en skön dag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin