söndag, september 29, 2013

Söndag 29/9

Söndag= fixardag!
Här hemma har gästrummet/lekrummet/kontoret städats och möblerats! En sopsäck med skräp är kastad och böcker har flyttat till övervåning. Nytt element är inköpt och värmen är på en gång behaglig i rummet. Detta rum är annars ISKALLT under höst och vinter så vi funderar på en helteckningsmatta för att få behagligare temperatur.Halva dagen gick åt till allt fixande men nu är vi en bit på väg. En bäddsoffa ska köpas och en tv upp på väggen. Uteplatsen är fixad och utemöbler står under tak!

Vi har även avklarat barnens dans vilket alltid är lika uppskattat, så trodde vi att bilen va trasig... Men det löste sig med lite mer gas men en service är ett måste och kanske nya stift...

Inez kan om hon vill! Se så fint hon ritat! Den långa killen är visst en tonåring... =)

1 kommentar:

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin