torsdag, september 05, 2013

Stödstrumpan från Swedish Supporters

Jag vann en tävling genom Butik 21 där vinsten va ett par stödstrumpor från Swedish Supporters. Jag har nu använt dessa strumpor i jobbet (vården) och tycker de är väldigt sköna och bra. Strumpan är följsam och lätt att ta på och av. Det är en varm strumpa så de dagar det varit som varmast har jag inte använt dem, men nu närmar sig höst och sedan vinter så de kommer slitas varsamt =)

Plus för strumpan är den härliga färgen i rosa,grått och vitt mönster. Jag gillar att den är lätt att ta på och av och den trycker lagom mot benet.

Minus är väl att de lämnar ett rutigt mönster på benet när strumpan tas av =)

Butik 21 levererade strumpan snabbt vilket gillas massor! Kika in deras butik på nätet HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin