onsdag, oktober 30, 2013

Dålig hårdag- dölj med en mössa



En dålig hårdag har vi väl alla ibland? Jag har det mer ofta än sällan. Funderar på att klippa håret axellångt faktiskt… För att dölja sin dåliga hårdag är en Bad Hair Day-mössa ett perfekt alternativ, dessutom är den riktigt cool! Jag gillar verkligen mössan och tror den skulle passa mig perfekt. Har kikat efter en sån länge men har nu hittat den i webbutiken Hatstore.

Hos Hatstore hittar du mängder av huvudbonader- kepsar och mössor. En Bad Hair Day- mössa hittar du till det superbilliga priset om 79:- vilket är en perfekt julklapp till vännen, barnen eller kanske mormor? Jag hade blivit väldigt glad att få en sån i julklapp.

Butiken innehåller ett stort varierat utbud av kepsar och mössor, du kan verkligen botanisera runt på den lättnavigerade sidan för att hitta din egen favorit. Hatstore har på sin sida en flik med lagerrensning och en flik med Top 10 som, verkligen är värt att kolla in. 


Jag tror verkligen på ideén och detta är något vi verkligen saknat med tanke på hur många olika webshoppar det finns att tillgå nu för tiden.
Kika på sidan idagkanske kan du göra några fynd till jul eller bara för att det är roligt?

Hatstore på facebook HÄR


1 kommentar:

  1. Ibland får man lägga lite extra på sig själv. Vi kvinnor snålar för ofta med oss själva! :)

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin