lördag, oktober 19, 2013

En härlig vinst!

Plötsligt händer det, som Triss lovar. Ingen vinst på Triss men en annan härlig vinst!
Skulle stänga av dator igår men kände att jag bara måste logga in på fb en gång till, och då mäts jag av att jag blivit taggad i ett inlägg...
Och vinnaren är.... Linda- en sån där blogg!
Va, jag?
Jag vann en Ariel-docka + dvd med Den lilla sjöjungfrun!
Det är så roligt och jag blev så glad.
Den filmen ger mig många minnen från när jag va liten och såg premiären av filmen, nu finns den som nyutgåva på dvd och den ska barnen få i julklapp. Så roligt! Inez trallar på "havet är djupt" ibland, så tror hon hört den i skolan, ska bli så roligt att ge filmen till henne (och Max såklart) och jag ser verkligen fram emot julafton.

Tack snälla Sandra!!!
Sandra hade jag äran att möta på Bloggmiddagen, man kan inte låta bli att älska hennes göteborska och hon hade ett leende på läpparna från det att hon anlände till Stockholm tills hon åkte hem tror jag, gladare prick får man nog leta efter.
Sandra kombinerade Stockholmsbesöket med ett besök hos Disney som hon samarbetar med, så jag har även dem att tacka för vinsten!

1 kommentar:

  1. Tusen tack för dina fina ord!
    Ha en underbar dag!

    Kram!

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin