måndag, oktober 28, 2013

Fortsatt sjukstuga

Sådär ja, när man tror allt är över och huset är storstädat ja då vaknar man av en kladdig Max som lagt en spya i nybäddade sänge. SUCK!
Bäddade till han och mig i Inez säng som låg i våran, låg vaken bredvid Max hela natten och väntade på nästa kräka, men inget kom. Ska han hålla på kan det gärna komma ordentligt så det är över. Men, men inget mer kom och han sov bra resten av natten.
Idag är han som inget har hänt. Har sagt till förskola och fritids att barnen är hemma, rastlös Inez är såklart hemma då det ändå är höstlov. Hon saknar dock vännerna på fritids men vill inte riskera att hon bär til lnågon sjukdom eller att hon blir mer sjuk.
Idag har vi hunnit göra trolldeg som vi ska måla ikväll eller imorgon, nu spelar Inez på Ipad och Max sitter i saccosäcken och ser på Pippi.
Blir en promenad senare, hoppas på att de hålelr sams idag. Hittills har de hunnit med att bråka en hel del haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin