lördag, oktober 19, 2013

Godmorgon lördag

Lördag och vi fick somvmorgon av lilleman till 7.15, det är ju fantastiskt. Kände mig rätt utvilad då jag la mig tidigt (som vanligt med andra ord).
Idag väntas städning på gården, inte alls lockande då det är typ 1 grad ute. Is på vattenpölen ute vilket betyder att det varit ett par minus inatt... Men men, bara att stå ut. Tror jag skickar ut J som får börja, jag kan skylla på att jag ska aktivera och vakta barn =) Den funkar inte snart då Max börjar bli duktig på att inte dra iväg. Han har förstått var han hör hemma haha. Igår va han ute en stund själv med Inez, en jämngamal tjej och hennes storasyster + lillasyster. Gick hur bra som helst och han fanns kvar när de kom in.

Börjar jobba klockan 13, är ju sådär alltså. Det här är en sån där dag då jag vill mysa ner mig i våran härliga soffa hela dagen och sedan baka eller något... Imorn börjar jag 7 (gäsp) och slutar 16, så då kanske man kan baka om lusten til ldet fortfarande finns....

Nästa vecka väntas lite jobb blandat med tentaskrivande,måste verkligen fortsätta med den.
Vi har fått god tid på oss vilket känns riktigt bra, inga mer Nacka-resor på ett tag... Jo blir någon då man kan få åtrkoppling på tentan av läraren innan den ska lämnas in och det vill jag såklart ha.

Önskar er en härlig dag.



















Ljusbrickan är ett loppisfynd från Dalarna som jag älskar!

1 kommentar:

  1. Men åh tack! :)

    Sojka Design har jag ju funderat på men kändes inte som det passade enbart men SojkaDesign och Pr låter ju faktiskt riktigt bra! Ska fundera lite till! :) Ska SojkaDesign stå i ett ord då?

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin