fredag, oktober 04, 2013

Hej fredag!

En fredag som går i bloggandets tecken! Ikväll är det äntligen dags för bloggmiddagen, ska bjuda på lite länkar när jag sitter vid datorn och när jag har tid. Är mycket nu och hinner knappt tänka klart mellan tentor, grupparbeten, jobb, hemmet och matlagning typ. Men men, det ska bli så roligt ikväll och lite läskigt! Känner inte många där, Linda är en trogen vän sedan 2006 och även pm vi inte hörs av så ofta finns hon alltid där, sedan har jag träffat Martina och Anna samt Annica men resten har jag noll koll på tyvärr! Några har jag på fb och vore kul att få ett ansikte på dessa :-) väskan är packad med skolsaker, en cider och en liten flaska mousserande vin. Ska möta upp Linda och en annan tjej på ett hotell direkt efter skolan. Sedan har jag lyckats fixa skjuts hem av en bloggtjej som bor i min närhet, tar vara på erbjudandet och stannar inte kvar i stan för en festnatt. Jag uppdaterat er såklart mer och riktiga kameran är med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin