onsdag, oktober 30, 2013

Hej och hå idag blir det pepparkakor!

Ja vad gör man inte för att underhålla barnen. Idag ska vi baka pepparkakor, Inez fick välja om hon ville gå på fritids elelr vara hemma, hon valde hemma och baka... Som om degen skulle försvinna... Ibland är det dumt att ge barnen val, i alla fall när man själv är helt slut som mamma. Men jag börjar jobba klockan 13, ska bli riktigt roligt och avslappnande, haha. När man känner så ja då har man rastlösa barn!

Hoppas ni får en härlig onsdag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin