torsdag, oktober 31, 2013

Hej torsdag

Max har inte förstått tidsomställningen, så onödigt påhitt det där!!! Han vaknar nu vid 5 istället för 6, spelar ingen roll att han inte vilar på dagen just nu när han är hemma och ledig. Men eftersom jag jobbade kväll igår och jobbar kväll även idag så slapp jag gå upp =)
Inez ska på fritids idag, för att få lka av sig lite och ha lite roligt- tror det kan vara bra för henne. Jag har Max hemma, vill inte ta han till förskolan om kräksjukan fortfarande huserar. Ska roa mig med att packa lite till barnen, för imorgon åker vi på en halloween-weekend till Kolmården! Ska bli riktigt roligt, har aldrig varit där och nu har de spökat ut hela parken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin