tisdag, oktober 15, 2013

Jag hann!

Idag har det gått i ett hela morgonen! Max tog sovmorgon till 6.50 och busade sedan på som vanligt, barnen klädde sig och jag mig och lite frukost intaget. Lämnade Max på förskolan 7.40 sedan upp med Inez till skolan säga hej då och vidare för mig till tåg och min skola! Jag hann dessutom med ett tidigare tåg ön jag tänkt :-) Puh alltså det tar på krafter à att vara själv hemma. Planering är A och O. Max sov inte på förskolan igår och resultatet va en trött och ledsen kille från ca 17, tror det blir samma idag då han bestämt sa att han inte ville sova idag... Ha en bra dag på er, jag är bara i skolan på förmiddagen  sedan hem och ut med Messi. Och Inez ska jag hämta vid 15.30 istället för 15 idag, hon har äntligen hittat lite kompisar att leka med på rasterna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin