lördag, oktober 26, 2013

Jag ska shoppa!!!

Vet ni vad?! 

Idag ska jag och J shoppa, själva, utan barn! Vi skå gå runt i centrum och kika i affärer och sedan äta något gott. Mamma och moster tar hand om barnen och de ska även sova över. Åh vad det ska bli roligt att gå runt i centrum själva och verkligen ha tiden att kolla in alla nya butiker. Har du inte varit i Täby Centrum kan jag verkligen rekommendera ett besök! Nu har det blivit så stort så man måste planera in sina besök, i alla fall om man åker med barn. Förut kund man åka in och ta ett varv bara sådär, men nu är det så galet stort. Jag älskar det! Det har blivit så himla fint, det finns mysiga sittplatser lite utspritt överallt, många bra märken, Åhlens har öppnat i två våningar och det finns mängder av matställen bland annat Vapiano där jag hoppas vi får ett bord.

Saker jag ska köpa idag, eller i alla fall kika på:

  • väska
  • nagellack
  • remover till lacket
  • hårspray
  • adventskalendrar till barnen (playmobil + lego friends)
Sedan ska vi kika tapeter i ett annat centrum då de hade 25% idag på alla tapeter på Happy Homes!!!! 

Det sägs att man inte blir lyckligare för pengar, men jag håller inte med. 20 000:- extra i månaden skulle bara göra gott här hemma!!!!

1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt :) ha en underbar dag !
    Och jag håller med dig lite extra pengar skulle faktiskt sitta bra här också :)
    Kram

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin