lördag, oktober 12, 2013

Morgonstund...

... har kaffe i mun!

Kallt idag, nollgradigt och frost på gräsmattan men ser ut att bli sol. Idag vill dottern till centrum för att göra hål i öronen, ja hon har varit på gång tre gånger tidigare men bangat ur när hon sett maskinen man skuter hålen med haha. Men nu är hon helt säker på att hon ska göra det... Ja vi får väl se, vil lhon så vill hon och då är det klart hon ska få hål i öronen.
Annars blir dagen lugn, ska fundera ut middag... Hade tänkt göra hel kyckling i lergryta men lutar åt lövbiffrulader istället...

Är sugen på att baka lite också, kanske ska köpa hem lite så vi kan baka i eftermiddag/kväll...
Ledig helg, imorn åker vi till lillkusinen på dop. Kläder ??? Ja det blir nån klänning och strumpbyxor bara, kanske kikar i nån affär idag om jag hittar något fint...
Nästa vecka åker J på konferens, jag ska jobba på måndagen och vara i Nacka på tisdagen, så gäller att förbereda mat och fixa så allt går runt =)

Ha en fin lördag på er.
Kramar!


Dricker kaffe i denna fina mugg idag, älskar muminmuggarna så söta! Barnen har en var, och Inez har även en Pippi-mugg. De är så härliga att dricka kaffe i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin