lördag, oktober 05, 2013

Några härliga saker!

Här är lite fint jag fick med mig från bloggmiddagen 2013. Kan inte länka så bra från mobilen så hoppas ni har överseende med det. 
 Snuttefilten.se
Sodastream med 12 nya smaker!!!
Härlig tvål från Klockargården, älskar deras tvålar och ljus!
 Glass!!! Sambon glad haha :-)
 Skrubb från Lumene! Jag ska göra ett inlägg med länkar till alla generösa företag så de får lite mer uppmärksamhet! Är så nöjd och glad över middagen och alla överraskningar! Vann även ljus från woodwick, personlig almanacka och fick lite mer smått och gott! Tack alla inblandade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin