torsdag, oktober 17, 2013

Ny soffa från Fyndab.se

Vi bestämde häromdagen att köpa en ny soffa och idag slog vi till, snabbt och smidigt, och i mina ögon BILLIGT!
Extremt bra service, trevlig personal, de jobbade effektivt och tog två kunder samtidigt fast det knappt märktes. (Fyndab)
Vi tog sista soffan i den modell vi ville ha som fanns på lagret, ny leverans kommer in om någon vecka. Jag förstår att sofforna säljer då de erbjuder ett riktigt bra pris. Jag kommer absolut köpa mer från dem och jag kommer rekommendera alla mina vänner att besöka dem. Så mycket fint i bra kvalité, till fyndpris!
Bilden är inte bra, jag vet, men den får duga. Vi ska tapetsera vardagsrum, köpa ny matta samt ny lampa sedan är det klart.

Fyndab har en fysisk butik i Arninge, Täby (Stockholm) där du kan känna och klämma, provsitta, kika, det finns ett stort härligt lekrum för barnen och även ett litet café! Hemsidan har du här.






















Detta inlägg är EJ sponsrat på något vis, men jag tipsar om sånt jag tycker är bra och tror på! Fick erbjudande av en konkurrent att blogga om dem och få rabatt på soffan hos dem men jag föredrog detta =)

1 kommentar:

  1. Snygg soffa ska verkligen titta in på den sidan :)
    Sv hoppas vikingaskorna är bra du får skriva och berätta sen :)
    Kram

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin