onsdag, oktober 16, 2013

Ny soffa!

Har länge velat ha en ny soffa och nu ska det äntligen ske. 
Va inne på fyndab idag och provsatt några och hittade en perfekt soffa i både tyg, pris och hårdhet. Hoppas J kommer gilla den, och barnen med såklart!  Måste bara vänta på pengarna, är ju perfekt att spara i aktier, har du inte testat det så testa haha. Soffan blev ju gratis om man tänker på vad jag gått i plus, så sålde av lite extra så vi kan renovera väggar i vardagsrummet med nya tapeter samt köpa lampa osv.



En sån här soffa, men med divan-delen åt andra sidan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin