måndag, oktober 21, 2013

Ny vecka igen då

I mina tankar låg jag en vecka före ett tag och tänkte att det va dags för höstlov... Men sen kom jag på mig att det är en vecka kvar. Idag ska jag jobba från 13, skoj skoj.
Måste skriva lite på tentan idag, skicka iväg ett mail om hur jag kan jobba i december samt boka en tid hos tandläkaren- så spännande är min dag. Blir lite avis på alla som skriver: åååå idag väntas ett spännande paket, åååå idag ska ett spännande mail skrivas osv osv. Givetvis handlar detta om skaer folk bloggar om osv, men men. Jag kommer med min idé i framtiden, jag lovar. Satt och kollade kurser på högskolan att läsa paralellt med min förskollärarutbildning, hittade något spännande.... Vill gärna läsa lite personlig utveckling och arbeta med att coacha förskollärare mot nya mål osv...

Skriva tenta va det...

Ha en toppenbra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin