tisdag, oktober 22, 2013

Positiv feedback

Lät min lärare läsa igenom det jag hittills har skrivit på min hemtenta och jag fick väldigt positiv feedback. Göra om en liten sak och utveckla en annan så är del ett klar! Känns riktigt bra! Det jag oroar mig för nu är att missa mycket på nästa kurs då jag råkat boka jobb vid tre kurstillfällen från kl 13... Hinner typ in till Nacka, vara där två timmar och sedan vända om... Vi har en annan lärare den kursen som inte riktigt är lika pedagogisk som den vi har nu... Men men, det mesta brukar ju lösa sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin