torsdag, oktober 24, 2013

Premier från Amelia och få en gratis kantarellsås!

Hoppade  på en prenumeration av tidningen Amelia genom Group On ellelr Let´s Deal, minns inte vilken. Det va billigt i alla fall, typ 149:- för 6 nr och man fick lite smink på köpet.
I gårdagens nummer som kom i brevlådan fick man lite roliga premier, en kantarellsås från Blå Band, tandkräm från Pepsodent i en perfekt storlek att ha med om man ska natta över någonstans, kräm från Nivea samt en underlagskräm från Garnier.

Älskar dessa prover!

Vill du ha en gratis Kantarellsås? tryck HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin