torsdag, oktober 10, 2013

Snickarbyxor från BCWW



På Bloggmiddagen hade jag turen att vinna ett par snickarbyxor/klänning från BCWW. Så glad men ett svårt val... Det slutade med hängselbyxan Malmö i blått och de ska Max få i julklapp. Tror han kommer älska dem! Men storasyster lär bli lite smått avis...

Detta är direkt från hemsidan:

Reglerbara hängslen med resår i ryggen / Dragkedja fram / 2 bröstfickor / 2 lösa verktygsfickor (spikfickor) som kan stoppas i framfickorna / 2 bakfickor / Förstärkta knän / 2 knäskydd som enkelt går att ta ut vid tvätt / Namnetikett inuti nacken / Hammarhank / Tumstocksficka och verktygsficka / Tryckt text på baksidans högra ben: THE NEW GENERATION OF WORKWEAR 

MATERIAL: 35% Bomull, 65% Polyester

FÄRG: Marinblå, Rosa.

STORLEKAR: 86/92 (1-2 år), 98/104 (3-4 år), 110/116 (5-6 år), 122/128 (7-8 år), 134/140 (9-10 år), 146/152 (11-12 år)

MASKINTVÄTT: 40 grader


Hängselbyxa (Malmö)

Jag hittade en tröja på hemsidan jag blev lite kär i, så himla fin!
Glesbygdskavaj (Borås)
Färgen gör ju allt!
Är så glad över min vinst och kan inte säga tack tillräckligt många gånger!!!
TACK TACK TACK TACK

1 kommentar:

  1. Superfina :) Härligt att ni alla blir så glada över era vinster :)

    Kram

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin