torsdag, oktober 03, 2013

Tapeter

Jag älskar tapeter och att smycka rummen med en personlig sådan. Nu är fondväggar på övervåningen randiga, tycker det va så snyggt att det randiga går igen i alla rum. Nu är det dags att leta tapeter till gästrummet, vet inte alls vad vi ska hitta på men lutar åt något som går i blått... Det är fint och stilrent och matchar dessutom en tavla och en ljuslykta vi har på en bänk där. Vi får se när det blir av, kanske vi ska få upp listerna först som varit på väg upp i över ett år...

Angående tapeter så gillar jag lite dyrare och bra kvalité, sådan skillnad när den sätts upp på väggen och ska man bara ha en fond blir det inte så dyrt. Det finns så oerhört många tapeter och det är inte lätt att välja...

Här kommer ett smakprov på tapeter vi har här hemma:

Denna finns i dotterns rum, från Midbec´s barnkollektion


Den här nedan är underbar, den ljusa varianten har vi som fond i köket
image

I sonens rum har vi den randiga från Midbec´s barnkollektion men färgerna går igrön, blå, vit och silver. I vårat sovrum har vi en liknande randig men från Borås och färgerna går i mörkblå, brun, guld.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin