tisdag, oktober 29, 2013

Tisdag

Hej hopp, här va det en regnig morgon, någon storm Simone ser vi inte här, inte än i alla fall. Tror inte den når oss. Max har sovit väldigt bra hela natten och inga mer kräkor *peppar, peppar*.

Idag ska vi måla våra trolldegsfigurer vi gjorde igår, bilder och recept på degen kommer senare. Känner mig lite piggare idag än igår så ska väl försöka vika lite tvätt som blivit efter att maskinerna gått i ett här hemma sedan i lördags.

Funderar på att börja slå in lite julklappar snart så jag vet vad jag har köpt och inte. Men kan ju inte göra det när barnen är hemma... Ska köpa tejp också. Vet några fler julklappar jag vill köpa så ska fundera lite innan jag beställer, eller om jag ska vänta till barnens födelsedagar nästa sommar...

Ha en mysig dag i höstrusket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin