torsdag, oktober 17, 2013

Trött morgon

Barnen har tjafsat om en jävla pilbåge hela morgonen! Jag va snäll och gjorde en var till dem häromdagen. Lillebror älskar sin! Storasyster retas med lillebror och ska helst ha hans pilbåge. De ser nästan prick likadana ut. Grejen är storasyster inte ens leker med sin, och lillebror vill gärna ha den oxå. Han lånar hennes, hon skriker, hon tar hans och ja karusellen är igång... Trots det hann jag med tåget vilket jag inte trodde jag skulle göra. Föreläsning på förmiddag om sekretess och anmälningsplikt, sjukt intressant! Eftermiddagen grupparbete, mindre kul när man bara vill hem. Har en hemsk tenta som väntar, har inte alls kommit in i det och vet inte hur jag ska lägga upp den... Sånt brukar oftast lösa sig bara man hittar motivationen att börja... Till sist en bild från igår vid kyrkan, jämför med bilden i föregående inlägg! Kolla vad ni ser på andra bilden och inte på den här..... Spooooky!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin