fredag, oktober 11, 2013

Rock By Sweden

www.rockbysweden.com/
Rock by Sweden är ett svenskt smyckesföretag som grundades 2009. Det har sedan starten hittat sin väg till framgång på den svenska marknaden. Rock by Sweden är edgy, glamoröst och sofistikerat, allt på samma gång. Kollektion är till för den trendiga, modemedvetna kvinnan. Rhoduimpläterade smycken ,äkta Swarovski kristaller och stellux stenar ger varumärket ett glamoröst och rockigt utseende. Bakom det lyxiga märket står två starka kvinnor, den kända mediaprofilen Laila Bagge Wahlgren och PR-drottingen Lili Assefa.

Grymt fina smycken!
Grymt bra priser!
(tryck)

1 kommentar:

  1. Så snygga smycken !!!
    Hoppas du får en fantastisk fredag nu vännen
    Stor Kram

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin