fredag, november 01, 2013

Äntligen helg, Kolmården här kommer vi!

Max vaknar hutlöst tidigt, typ 5... Lägger mig med han och han somnar om till 6, bara att gå upp. Inez komemr upp vid 7 och sedan är cirkusen igång. Barn med resfeber, en mamma som måste ha kaffe och försvunna kläder som hittas i hundens bur... Ja men att man inte tänkte på att Max lagt kläderna där... haha.

Nu blir det lite frukost sedan drar vi till Kolmården för en rysmysig Halloweenweekend. Vi ska gå på djurparken hela dagen och avsluta på Vildmarkshotellet med bad och mat.

Ska bli spännande, och lite läskigt =)
Kolmårdens logo

1 kommentar:

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin