söndag, november 24, 2013

Dettol- Buzzadorkampanj

Tjoohooo! Jag kom än en gång med i en bra kampanj genom Buzzador. Denna gång är det Dettol jag ska få testa, elelr vi- hela familjen. Dettol är den beröringsfria tvålpumpen, perfekt för att minska spridning av bakterierna och handtvätten blir nog lite roligare för barnen. Ser fram emot att få hem mitt exemplar av dettol och jag kommer även få rabattkuponger att dela ut till nära och kära.

Vill du bli en Buzzador och få möjlighet att testa produkter? Tryck HÄR för att registrera dig.


SNABBFAKTA - Dettol No-Touch Hand Wash System
• Minskar spridningen av bakterier och virus.
• Enkel och rolig att använda för hela familjen.
• No-Touch. Känner automatiskt av händerna.
• Droppfri. Inget kladd.
• Finns i fem olika dofter: Aloe Vera, Cucumber, Green tea, Grapefruit och Odour neutralising Citrus.
• Passar perfekt både i badrummet och i köket.
• Förpackningsstorlek: 250 ml.
• Säljs i de flesta dagligvarubutiker som; ICA, Willys, Hemköp, City Gross etc.
• Pris: ca 79:- (startkit med pump + refill) och ca 36:- (refill).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin