onsdag, november 13, 2013

En vanlig onsdag

Urk, trött och sliten känner jag mig. Jobbade igår kväll, skola idag och jobbar sedan kvällen. Och vi firar en 30-åring här hemma idag, men kalasandet får vänta till på lördag som tur är. Ska hinna handla, städa, förbereda mat, göra tårta...

En vanlig onsdag, känner mig vanlig... Vill fixa håret, ska boka tid, börjar bli risigt nu igen...

Tar med mig stickningen på tåget så jag kan slutföra mitt evighetsprojekt nån gång, en sjal/halsduk till Inez med rosa fransar. Har beställt en stick-bok, hoppas på att lära mig lite nytt med den.

Ha det bra hörrni!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin