fredag, november 08, 2013

Fredag igen då

Veckorna rullar på och snart är det första advent, är sugen på att byta gardiner och ta fram lite julpynt.Brukar inte ha så överdrivet mycket, men lite är alltid mysigt att ta fram. Köpte röda filtar till soffan häromdagen, men ska vänta med dem så de håller hela julen... Hunden har en förmåga att håra en del. Men han är så duktig! Han hoppar inte upp i nya soffan, bara om vi sitter här.Då är han på en filt eller i våra knän. Men i soffan får han inte ligga.

Jobbar idag från 13, började morgonen med huvudvärk och extrem trötthet. Måste ut på en promenad idag! Det är soligt och blå himmel så finns inga undanflykter, Messi vill ju gå så då får han får dra med mig. Ska träna min mag och rygg träning först, har tänkt göra det hela veckan men inte kommit till skott än. Men idag ska jag det, snart ska jag det!

Stickade klart en sak igår och blev så nöjd, la bilden på Instagram men den får vänta med facebook och bloggen, ska sticka några tillbehör sedan påbörja en liten beställning. Kul va =)
Kommer nog inte ta emot så mycket beställningar då jag inte känner att jag är så snabb elelr har så mycket tid, men till vänner kan jag göra små saker om de frågar snällt.

Nu dricka klart kaffe, se nyhetsmorgon sean mag o rygg-träningen och sist promenad, sedan jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin