tisdag, november 26, 2013

Huvudvärk och frusen

Åkte från skolan tidigt, trodde vi bara hade lektion på förmiddagen... Men det va visst drama på eftermiddagen, jaja så kan det vara. På tåget hem fick jag en hemsk huvudvärk, tog Ipren när jag kom hem la mig och somnade nästan en timme. Så skönt! Men huvudvärken är kvar och jag känner mig frusen. Hoppas på att vi håller oss friska till helgen, går mycket feber runt om nu. Vi ska äntligen lyckas ha ett litet kalas för J, så blir det feber jag då knarkar jag alvedon haha.

Ikväll ska vi se klart på Känn ingen sorg, filmen om Håkan Hellströms liv. Va trött igår (som vanligt då) så vi såg bara halva. Tycker filmen är sådär alltså, en timme har gått och en timme kvar så det finns ju hopp om att den blir bättre. Lite fjortisvarning på den är det allt...

Kvällens middag blir pannkakor, barnen gillar ju det och jag är för trött för att göra något annat. Max pedagoger på förskolan arbetar med känslorna glad och arg just nu, och han blir glad när mamma gör pannkakor =) Kanske skojar till det med glass till.....

källa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin