lördag, november 16, 2013

Lördag morgon

Har varit lite tyst här, inte haft nån blogglust. Har ägnat mig åt att sticka, städa övervåning och tagit hand om kräksjuk dotter. Även möblerat sovrum så nu ska vi köpa sängbord! Vi har haft varsin garderob stående på var sida om så¨ngen men har tröttnat på det, saknar sängbord. Inez tillfrisknade fort, det va några intensiva timmar med kräk natten mot fredag men på morgonen va hon bra och hela dagen igår mådde hon kanon förutom tröttheten, hon somnade i två timmar mitt på dagen!

Idag skulle vi haft kalas för Johan för att fira hans 30-års dag men vi skjuter på det eftersom Inez blev sjuk, istället kommer världens bästa mamma och barnens mormor hit och vaktar Inez. Jag, Johan och Max ska dra till Ikea och kika.

Ha en toppenbra dag på er!

det lutar mot Hemnes avlastningsbord

1 kommentar:

  1. Skönt att det är bättre hoppas ni andra slipper bli sjuka !!
    Ha nu en mysig lördag
    Kram

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin