lördag, november 30, 2013

Lördag morgon

Morgon här hemma...  minus 7 grader ute och ynka 19 inne när vi kom upp. Ökade värmefläkten och nu har vi 20 så det tar sig =)

Igår kväll gjorde J en ostpaj som luktade sjukt gott i hela huset, jag va så trött och la mig efter Idol. Lätt att somna när man är lite hungrig och det luktar ljuvlig ostpaj i hela huset...Ska bli spännande att testa den idag, kommer med receptet senare. Är så sugen på julskinkan också som jag griljerade igår, mums alltså!
Så blir de tårta från bageriet och ett nybakat vörtbröd.

Funderat på om det ska bli en paketkalennder till barnen, tror jag skrev det förut... Inte många dagar kvar innan 1 december. Men det blir liksom 12 paket / barn och det är ju 24 presenter att fylla med saker. Vill inte bara lägga i skit för sakens skull heller. Lutar mot att skippa det helt, men har ju råkat köpa så mycket till dem. Får ta och dela upp det på två dagar, de får lite julklappar dagen efter då kusinerna kommer tror jag...

Har köpt: PlayMobil, Barbie, Pet Shop, pysselblock, böcker mm mm Dags att rensa ut gamla leksaker kanske. MMax ska få ta över Inez dockskåp.

bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin