lördag, november 09, 2013

Lördag

Hej hopp, oj va trött jag va igår!
Jobbade kväll men va egentligen inte alls upplagd. Men hade en bra kollea och lugna och harmoniska boende så det flöt på rätt bra och vi satt tillsamans och tittade på Idol. Väl hemma satte jag mig med en stickning och nu har jag kommit på fler saker jag måste göra. Ska försöka mig på en mössa och så ska jag göra en sjal till Inez som hon önskat sig.

På tisdag är det start för näst sista kursen denna temin, så får se hur mycket det blir att plugga... Måste komma ihåg att köpa busskort innan dess och på måndag ska jag till tandläkaren, dags att ta bort tandsten igen...

Just nu leker barnen tillsamans med plastdjur och klossar, de har byggt hagar och leker faktiskt ganska bra... Men brukar avta när man publicerat ett inlägg med det här innehållet....

Ha en fin lördag!
Missa inte Så mycket bättre ikväll kl 20.00 på 4:an, tror det kan bli ett grymt avsnitt!

Så mycket bättre

20:00 - 21:35 Idag, 9 november 2013
Så mycket bättre
Svensk underhållning från 2013. Säsong 4. Avsnitt 3 av 8. Dagens huvudperson är rapparen Ken Ring. Han slog igenom med den självbiografiska låten Mamma. Ken berättar om sitt liv, bland annat hur han hamnade på gatan och tog sig upp igen. 

1 kommentar:

  1. Här har vi suttit på akuten ...
    Men nu ska vi snart ut och grilla korv :)
    Så vår lördag kväll blir utomhus ..
    Kramisar

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin