tisdag, november 12, 2013

Några böcker i julklapp

Jag har precis klickat hem några böcker, det blev en var till barnen som de får i julklapp. De verkar vara skrivna direkt till barnen, Bajsboken till Max och Hjälp, vi kommer försent, till Inez.

Max har många funderingar om bajs och tycker det är lite svårt att få til lden biten på toaletten, Inez har en förmåga att inte förstå att det är klockan 8 som gäller på skolan och man kan inte släpa fötterna efter sig och se på film hela morgonen...

Beställde från Adlibris som ofta har generösa rabatter för framför allt studenter, men finns även presentkort på 25;. att få från Wrapp.

BajsbokenHjälp, vi kommer för sent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin