söndag, november 24, 2013

Söndag morgon

Idag ska det börja pyntas lite inför advent, ska ta fram atjärnor och ljusstakar och se om jag hittar julgardinerna jag hade förra året... Sedan blir det inte så mycket mer pynt här, en plastgran åker fram nån vecka innan jul oc sedan får den plockas ner vid nyår =) Då är det dags att göra fint inför våren och hoppas den kommer tidigt!!!

Idag har barnen sista dansen innan uppvisning. Max har väl tyckt att dansen är sådär, lite läskigt eller något... Inez har gått sin andra termin och den här terminen gick hon upp en grupp och va med lite större barn. Lagom till sista passet ville hon ha nya danskläder då hon känner sig så liten i de andra haha, så igår köpte  vi ett nytt linne så får hon ha sina gympatights hon har på skolans idrott annars. Efter jul vill hon byta dansskola och börja på FLEX så det blir det nog, de lägger ut sina klasser den 1;a december då får vi se vad det blir. Max ska nog få ett uppehåll, han ska istället få gå till badhuset samt åka skridskor. Vi ska köpa familjekort på simhallen, så kan även vi vuxna få lite träning i form av några längder i simhallen ibland.

Annars idag blir det vika tvätt och sedan kommer mormor och Åke hit och hjälper mig med barnen då J ska på nån kundträff. Vill hinna rensa Inez garderob som svämmar över av kläder... Ja vi får se, vi ska börja med lite frukost =)

Här är Inez i danskläderna hon känner sig så "liten" i... Nu är det bytt mot träningstights och ett coolt linne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin