lördag, november 30, 2013

Spabad hos Trademax

Hos Trademax hittar du allt inom heminredning och lite till. Själv drömmer jag om ett Spabad, hur härligt vore inte det?! Den dag jag bort stort, eller ja större, så kanske ett spabad får flytta hem till mig (se HÄR) Just nu i kylan känns det väldigt lockande måste jag få säga... Priset ligger från 39 995:- upp till 98 900:- I den sistnämnda får du plats med upp till 10 personer!

Köper du Blå Lagun Spa får du ett presentkort på 5000:- på nästa köp!



För oss får ett spabad vänta, våran uteplats rymmer det inte men det känns väldigt lockande, speciellt då vi har minus 7 grader utanfö fönstret just nu....

(sponsrat inlägg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin