onsdag, november 06, 2013

Stickade små saker och jobb

Gårdagen ägnade jag mig åt att sticka klart några påbörjade saker. Kommer visa er allt senare men julen står inför dörren så det får allt vänta =) Ska idag ner till Rusta för att se om det finns mer färg av det jag behöver, annars blir jag lite less... Men så går det när man inte planerar sina projekt. Nästa mål är att lära mig sticka eller virka spets, vet inte hur det ska gå till men var sak har sin tid.

Jobbar från 13, imorgon börjar jag tidigt och på fredag jobbar jag kväll igen. På lördag åker J till Manchester, har beställt Hunter-sockor av han samt mjukisar från Victoria Secret och några doftsprayer, så hoppas han kan hitta något av det jag vill ha... =)

Ledig helg såklart eftersom J åker, vet inte hur jag ska roa barnen riktigt men det löser sig, hoppas på sol så kan vi vara ute i någon lekpark kanske.

pannband jag stickat till Inez, sitter perfekt!

1 kommentar:

  1. sv: Ja skönt att komma iväg lite. :)

    Gud vad duktig du är på att sticka. :)

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin