torsdag, november 07, 2013

Trött...

Trött och orkeslös...
Kanske varit lite mycket jobbande sista veckorna och noll motion! Måste ta tag i det där, måste börja röra på mig.Finner dock inget intresse i det, men är väl nödvändigt antar jag. Jobbar imorgon med, sedan ledig ett par dagar. På tisdag startar en ny kurs i skolan, ska bli skönt att stampa vidare då det stått stilla ett par veckor pga en tenta vi fick lång tid på oss att skriva. Behövde väl även lite uppehåll från skolan så det va rätt skönt, va klar med tentan rätt tidigt så fick mig lite skolledigt.

Ikväll ska jag sticka lite sedan sova, så skönt jag älskar verkligen att sova! Men jag går gärna upp tidigt, bara jag får sova bra på natten. Natten till idag sov jag uselt, så lite extra trötthet....

Middagen blev köttfärsbiffar med boston, va gott och recept kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin