söndag, december 01, 2013

1:a advent Godmorgon

Igår hade vi fika/födelsedagsfirande här hemam för J, han fick fina presenter: pengar, presentkort cervera, ölglas, blommor, lotter och upplevelse att åka Ferarri! Vi bjöd på vörtlimpa, julskinka, ostpaj, ägghalvor, mozartkulor, chokladbollar, pepparkakor och glögg.

Idag vaknar vi upp till 1:a advent, vad tiden går fort! Barnen fick varsin julklapp nu på morgonen, tänkte att de får en varje söndag fram till jul så d hinner leka och uppskatta sina klappar. Inez fick Pet Shop och Max fick små bilar. Det bästa Max har fått är dock ett par nycklar han fick av gammelmoster Laila igår =)

Idag är det uppvisning på Inez dans sedan blir det taco till middag, ha en bra första advent på er!

När första ljuset brinner 
står julens dörr på glänt
och alla barnen glädjas
att fira få advent

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin