måndag, december 09, 2013

Bengt- är du ledig?

Istället för att öva julsånger går den här för fullt här hemma. Melodin ska va ungefär som Tigerjakt:

Detta är orginaltext, Inez gör om den lite

Hej jag heter Bengt och jag jobbar på en knappfabrik.
Jag har fru men inga barn och en dag frågar chefen mig:
Bengt, är du ledig så tryck på knappen med din högra hand.
Hej jag heter Bengt och jag jobbar på en knappfabrik.
Jag har fru men inga barn och en dag frågar chefen mig:
Bengt, är du ledig så tryck på knappen med din vänstra hand.

Hej jag heter Bengt och jag jobbar på en knappfabrik.
Jag har fru men inga barn och en dag frågar chefen mig:
Bengt, är du ledig så tryck på knappen med din högra fot.

Hej jag heter Bengt och jag jobbar på en knappfabrik.
Jag har fru men inga barn och en dag frågar chefen mig:
Bengt, är du ledig så tryck på knappen med din vänstra fot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin