söndag, december 15, 2013

Det blev några kilometer

Har legat på latsidan med powerwalks, ja med promenader över huvud taget. Men nu så ska jag igång igen, blir ju en sommar snart igen =)

Drog på mig löparbrallor, tröja och vindjacka och löpardojerna, kopplade hunden och drog ut. Va så sjukt skönt! Hade grymt mycket energi och jag hade kunnat gå hur långt som elst kändes det som. Men barnen va hemma och J skulle åka iväg med Inez på kalas, så fick bli 3,7 km på ca 30 minuter. Sprang en liten bit och även det kändes riktigt bra. Måste vara försiktig med att springa då jag känt av knät på sista tiden.
Lunchen blev omelett för att vara lite extra nyttig, nu ska mina kilon bort som jag lagt på mig sedan i somras!

Imorgon börjar Vfu så kommer inte ha samma tid till motion, men ska försöka få till det ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin