tisdag, december 03, 2013

Ett gäng med ungar

Hämtade Inez från skolan vid 15.30 och det va lugnt ungefär så länge. Kom ner till sonens förskola där Inez ser sin vän S och de vill leka vilket de såklart får. Tar med S hem och kort därefter vill Max vän R komma in och leka, ja såklart han får det. Sedan plingar T med pappa på dörren för att lämna kalasinbjudningar, T kommer in och leker med tjejerna en stund så ja det va fullt ös ett tag! Kul att de har många vänner, sånt är alltid roligt och bra.

Blev färdiga fiskpinnar med potatis till middag, tisdagslyx! Äppelbitar och morätter till det. Sedan bad för ungarna och jag städade Max rum efter ett smärre bombnedslag.

Skolan idag va riktigt spännande, forumspel... Något jag kan tänka mig abeta vidare med och lära mig mer om.

bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin