måndag, december 16, 2013

Första praktikdagen avklarad, inte alls pigg!

Sådär, då va första praktikdagen avklarad (Verksamhetsförlagda utbildningen). Gick bra och barnen är snälla och verkar acceptera mig och är väldigt nyfikna på mig. Det trista är att man fäster sig vid barngruppen och blir som en av pedagogerna, även om man är student. Tillslut är jag klar med mina veckor...
Är mycket åkande och tar tid, går upp strax innan 6 och är hemma vid 16.30 dessa dagar (är där ca 8-15) men nu på tisdag och onsdag kommer jag åka lite senare för att kunna lämna barnen, vill inte lämna dem jättetidigt då J inte är hemma. Så får bli som det blir, kommer göra några längre dagar på förskolan samt en del arbete hemma med min praktiska yrkesteori och reflektionsarbete.

Hade tänkt träna nu på kvällen men jag är helt slut, sov så dåligt natten till idag också så det får jag allt skippa. Ska lägga mig tidigt och hoppas på att jag somnar...

Fullmåne snart va...?

Va med på avslutning på Idrottsskolan då barnen fick hoppa i borgen och träffa tomten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin