fredag, december 27, 2013

Frisörbesök och lite shopping

Dagen började med frisörbesök för barnen. Max va väl inte lättaste kunden men jag har förtroende för frisören och det är hon som klipper både mig och J och som klippt Inez tidigare. Vilket tålamod! Hon klippte Max så fint och båda barnen va nöjda.


Efter det blev det en sväng i Täby C, orkade bara med några få butiker. Blev lite kläder på KappAhl till barnen och så hittade jag träningskläder där till mig. De är svarta med gulddetaljer, så snyggt! Va även in på Lush och köpte på rean, massor av badbomber till ungarna!
Byxorna till Max, håller på att fylla på hans byxgarderob då han vuxit ur 98 på längden, så nu måste han få lite snyggt i 104 =) Han valde färgen själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin